Korhan Akaydın Kimdir?


Ekonomi, İşletme ve Finans alanlarında Türkiye ve İngiltere'de eğitim görmüştür. Ayrıca NLP (Neuro Linguistic Programming), TOC (Theory of Constrains) Liderlik ve Yönetim Danışmanlığı konularında da Trainer seviyesinde eğitim almış olan Korhan Akaydın uzmanlık alanlarıyla ilgili özel eğitim kurumları ve üniversite vakıfları aracılığıyla birçok kurumsal eğitim ve seminer vermiştir. 

Özel sektörde büyük ölçekli şirketlerde uzun yıllar üst düzey yönetici olarak görevler üstlenmiş ve bununla beraber grup şirketleri adına detaylı yatırım analizleri üzerine çalışmalar ve uygulamalar gerçekleştirmiştir. Bu analizler sonucunda kuruluşuna aracılık ettiği şirketlere işletme, kurumsal finans ve yönetim konularında danışmanlık yapmış, ayrıca Yönetim Kurulu Üyesi olarak bulunduğu şirketlerde de şirket değerlemeleri, satışları, satın almaları ve şirket evlilikleri gibi konularda süreçlere liderlik etmiştir. 

Global şirketlerde üstlendiği kritik pozisyonlar ve şahsi girişimleri sayesinde farklı sektörlerden elde ettiği bilgi ve tecrübeleri aktarmak amacıyla Yatırım Yönetimi, Kurumsal Finans, M&A, JV, Girişim Finansmanı ve Risk Sermayeleri konularında danışmanlık yapmakta olan Korhan Akaydın,  ayrıca kendisi de bir seri girişimci ve yatırımcı olarak bir çok farklı alanda ticari faaliyetlerine devam etmektedir.